Ønsk deg en gave til Barnekreftforeningen i anledning fødselsdag, bryllup, konfirmasjon eller en annen feiring. Du kan også gi bort et gavekort med valgfritt beløp til noen du skal gratulere eller vil vise at du setter pris på.

Gaven vil bidra til at barn og familier rammet av kreft får gylne øyeblikk og hjelp i en sårbar og vanskelig tid. Vi skal finne bedre behandlingsmetoder og komme et steg nærmere målet om at alle barn skal overleve kreft.

Etter feiringen sender vi et fint takkekort til gratulanten der vi legger ved liste over navn på givere og totalbeløp som har kommet inn, men ikke hva hver enkelt har gitt.

Til deg som skal gi en gave:

Om jubileumsgaven
Gi en gave i anledning et jubileum eller en merkedag
Personnummer blir kun brukt i forbindelse med skattefradrag

Gi bort et gavekort som varmer ❤️

Forskning nytter! Kjøp et gavekort som gir håp og fremskritt innen forskning på barnekreft. Du kan gi gavekortet til noen du setter pris på, eller ved feiring av en spesiell anledning.

I skjemaet nedenfor velger du beløp, og kan skrive navn og en personlig hilsen på kortet. Du får tilsendt kortet på epost. Skriv det ut og pakk det inn som en presang, eller send kortet videre til mottaker på epost.

Velg beløp og fyll ut gavekort:

Det er dessverre ikke mulig å bruke emoji eller smileys, da blir ikke gavekortet sendt!

Til deg som skal invitere til en merkedag:

Hvis du ønsker å få tilsendt et takkekort med oversikt på givere og totalsum, vil det være fint om du sender oss navn, adresse og dato for anledningen. Dette sendes til [email protected] eller du kan ringe 91 90 20 99.

Hva sier du til gjestene:

I invitasjonen er det lurt å informere gjestene om at du ønsker en gave til Barnekreftforeningen. Si hvordan de kan gi på vippsnummer, kontonummer eller at du samler inn pengene selv. Ønsker du at gjestene skal få velge hvilken måte de vil gi, kan du bruke denne linken til vår nettside på gratulasjonsgaver.

Slik kan gjestene gi:

Husk å merke gaven slik det vises til under, slik at vi får riktig informasjon til å sende takkekort med ditt navn til gratulanten.

Vipps 02099

Merk Gratulasjon, anledning og navn på hvem gaven er fra.
Eks; Gratulasjon, Ola Normann 75 år, Fra dine kolleger.

Kontonummer 7058 09 33333

Merk Gratulasjon, anledning og navn på hvem gaven er fra.
Eks; Gratulasjon, Ola Normann 75 år, Fra dine kolleger.

Min innsamling

Opprett en innsamling til inntekt for Barnekreftforeningen her

Skattefradrag

Gaver over 500 gir deg rett til skattefradrag. For at du skal få skattefradrag på gaver gitt til Barnekreftforeningen, trenger vi ditt fødselsnummer.

Det er vi i Barnekreftforeningen som rapporterer gaver til skattemyndighetene. Vi sender nødvendige opplysninger sammen med beløpet du har gitt.